Minun laatikossani on sekaisin runoja ja ruokaohjeita.

ethän pahastu,rakkaani,jos saat tänään päivälliseksi

pohjaanpalaneen rakkaudentunnustuksen.

 

Kyyneleet valuivat pitkin pokiani.

Sinä tulit ja lohdutit minua.

Olit niin hellä, etten voinut sanoa

kuorineeni juuri sipulia.

 

Nalleni ei enään ymmärrä minua,

kun rakasatan sinua

 

  RAKASTATHAN

                  SINÄ

                         MINUA

                  VAIKKA

          OLENKIN

                   NÄIN

                         MONEN

             MUTKAN

                     TAKANA

                                <33

 

Sä olet mulle kuin unta, häviävää kevätlunta.

Yhtäkkiä hymyilet sä mulle, voisin antaa suukon sulle

Joskus tuntuu kuin sä olisit mun, mä ainakin olen jo sun.

Vaikka oisin mä jäässä, sä olisit takuuvarmasti mun päässä <3.

 

Sinä sanoit mulle:

Itseäsi vain taidat rakastaa.

Niinkuin pieni prinsessa, omaa napaa tuijotat.

Unissaskin aina vain itsesi sä näät!

Ajatteletko ikinä että joku suakin rakastaa!

- vaan alku kirjaimetpa sulle paljastaa

ketä minä oikeasti rakastan!